This is war

Jag har haft ett par dåliga dagar nu. Dåliga är egentligen en underdrift, bara en bråkdel av vad det egentligen var. Men.. jag har lämnat sängen nu, i alla fall. En bra början. Och jag har umgåtts. Med Towe och Krista. Det ska jag göra imorgon också.
Och imorgon åker pappa & co till landet. Så det blir bara jag och Ia hemma. Lite ensamhet är väl behövt, för jag är så nära ett psykbryt att det är läskigt. Och raseriutbrott och sånt. Och den som står i skottlinjen är Lotta. För enligt henne kan pappa inte göra något själv, och jag är bortskämd.

Jag började i alla fall läsa The short second life of Bree Tanner igår. So far so good. Jag tycker att den borde filmatiseras. Förhoppningsvis kommer det så småingom.
Och hah, jag har troligtvis magkatarr. Grrrrreat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0