Jaharu!

Klockan är mycket och alla sover, och här glider jag mest runt i gristofflor och min yamaha-tröja. Synd att jag inte har en kickbike. För då hade jag åkt runt och låtit hela kvarteret spana in min dallrande rumpa medan jag körde runt i 190.
Jag är HUNGRIG och det enda vi har hemma är chips. Nej, stryk det. Den enda vi hade hemma var chips. Jag är lite småglupsk om nätterna.

Idag har jag befunnit mig i min lilla drömvärld en större tid, sen vaknade jag till barnaskrik. Alltid lika mysigt. Nadja sa att katten sa: "Eva är en kalkon, Najda är en katt". Och gissa vad jag fick vara? "Ingen". Barn är brutala ibland.
Sen försökte jag få tag i Towe, men utan framgång. Men hon fick tag så mig, så jag hon och Krista drog upp till Cobben och köpte jordgubbar och choklad, och sen grillade vi. Killen i kundtjänst på coop verkade märka att jag lökade som satan, för han garvade och sa "Varmt?", varpå jag svarade "Jo, ganska", varpå han sa att det kunde bero på att jag hade en tjocktröja på mig. Jag tror att han kan haft rätt.
Härnäst skall det rökas, och sen skall det hittas på något annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0