Bottom chef

Jag bestämde mig nyss för att laga mat till mig själv, då middagen inte lockade särskillt mycket tidigare.. Så jag dammade av wooken och drog fram soyan och fräste på lite bambuskott. Låter gott, eller hur? Och det skulle det säkert ha blivit, om någon som kan laga mat gjorde det, men det smakade mest skit. Så jag hällde på sötsursås och nu har jag ont i magen. Jag ska nog öva lite mer på att laga mat innan jag ger mig på att bjuda någon på middag.. För vem uppskattar att äta äcklig mat som man blir matförgiftad av? Förmodligen inte en jävel.
Herregud, min mage gurglade just. Som den låter just nu lär jag få spendera hela natten på tjotta. Crap. Härmed ska jag ringa Jenny när jag är hungrig. Det är fan en hälsofara när jag står vid spisen. MÖÖÖÖH!

Imorgon ska jag i alla fall till tandfen. Jag tror att jag ska vara där 2, så jag kan sova sött till halv 2. På onsdag ska jag och Emma svänga på våra lurviga, haka på den som törs. Jag vet inte riktigt om jag törs. Sist slutade det med att jag satt i en kundvagn och Emma, som körde, krockade i ett staket faaaarligt nära tågspåren. Haha, men jag lever och är lycklig för det. TACK OCH HEJ LEVERPASTEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0