Pappa är stolt.

Idag tog jag mig själv i kragen och städade garderoben. Det var ett jobb som tog åtaliga timmar och mycket energi. Jag har SLÄNGT kläder. Jag är stolt över mig själv, det är jag. Men eftersom det mesta av mina kläder låg på golvet i garderoben åkte dom in i tvättstugan, men kan jag tvätta dom då? Nej, för vi har inge varmvatten. Och hur märkte jag det? Ja, när jag skulle sätta på kranen sprutade den över hela köket, för det var luft i ledningarna. Jävla skit. Jag hoppas att vattnet kommer tillbaka snart, för annars får jag inte den fulla njutningen av att se alla mina kläder på sin plats, i garderoben.
Men on the upside så hittade jag 6 kronor och 4 läppglans. Som jag inte ens visste var borta.

Så här fin är min älskling nu! Och ännu finare kommer den bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0