23 september, torsdag

12:09
Nu kom posten. Haha. Hahaha. HAHHAHAHAHHAHHAHAHHA!

12:17
Om en timme, 60 minuter, 3600 sekunder, i millisekunder.. en hel del. Då ska jag borsta tänderna..

12:31
Jag är riktigt bra på det här med att sluta röka. Igår rökte jag bara 3 cigg, helt utan hjälpmedel. Men det resulterade i huvudvärk, kallsvettningar, illamående och dåligt humör. Så idag gör jag annorlunda. Pappa köpte en grej man suger på igår (och som samtidigt håller fingrarna sysselsatta), så jag ska montera ihop den och sitta och puffa hela dagen lång. Som en hunk i någon gammal 50-talsfilm. Även fast de har pipor. Men jag tror att intrycket blir detsamma, speciellt om jag sätter på mig en lösmustasch och kammar backslick.

18:55
Jag tycker att det är extremt roligt att argumentera med folk på facebook. Speciellt när folk stavar fel och skriver i fel grammatisk form, och sen skyller på dyslexi. Extremt roligt.

22:35
Nu ska jag slänga mig i säng och lösa korsord/läsa höstoffer/läsa boken vi har på engelskan. Förmodligen inte det sista, även om det skulle behövas. Plugga i all ära, men det har jag gjort hela kvällen (en kvart) och jag är LESS på skiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0