7 september, tisdag

19:47
Jag vet inte riktigt, jag. Jag kom hem för bara någon timme sen och snart är det dags att tänka på refrängen. Inte okej, är min mening.
Iskallt är det också. Var tog värmen vägen? Jag tog en dusch i ett försök att få tillbaka känseln i mina tår, men de domnade igen så fort jag kom ut ur duschen. Så det lyckades jag inte så väl med.. Vad jag däremot lyckades med var att ta alldeles för mycket shaving gel när jag skulle shava mig under armarna. "Det är ju synd att slösa" tänkte jag och smetade det på benet istället, varpå det blev för jobbigt att raka benen så jag har ett halvt lent ben, och 1,5 lurviga. Vem har jag egentligen att raka benen för? Jo, endast mig själv. Inte för att det är fint, utan för annars kan Caspian få för sig att det är två förvuxna sorkar som går omkring och gå till attack. Och det vill jag helst inte.
Egentligen är det bäst att jag tar bort tvättbjörne-fläckarna runt ögonen också, för det är inte så fint det heller.
Men innan det, en liten undring: VARFÖR I Hitlers gulrandiga kalsonger och matchande toga går alltid snyggingar förbi vår tomt när jag går ut nyduschad, i mjukiskläder och tvättbjörneringar, och ska röka? VARFÖR?!

21:32
Var ute på altanen och rökte nyss, när jag fick en uppenbarelse. I form av dans. Tills jag hade rökt klart var den faktiskt riktigt bra. Så här går den (med sång):
"To the ashtray"- steg åt sidan mot askfatet. "Fimp, fimp"-fimpa. "Away from the ashtray"-steg bort frn askfatet, "shake shake"-skaka på rumpan. "To the ashtray, fimp fimp, away from the ashtray. Spin around"-snurra runt. Ganska enkelt faktiskt. Jag kom på en vikingadans också, som jag visade för pappa. Just då tror jag att han tänkte "herregud, min dotter är en idiot".
Men det lär han inte säga när jag är koreograf åt ZZ top. Eller några andra snubbar i löjligt långt skägg. Eller Britney Spears.

21:47
Min hosta har fortfarande inte gett vika. Jag hostade just upp en slemklump, asmysigt. "Åh, hej min käre lunga, är det sådär du ser ut inifrån?" är ungefär det jag tänkte.
På tal om ge vika, igår på gruppen tog jag ett gult, ett rött och ett blått gem och visade för Anneli, varpå hon korsade fingrarna och utbrast: "VIK HÄDAN!!!"
Vi har väldigt roligt på gruppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0