8 september, onsdag

20:00
Kardemumma, vad jag är trött. Men det kan inte bli en tidig kväll, nejnejnej. Av princip ska jag vara uppe JÄTTESENT eftersom jag inte börjar förrän 14:40 imorgon. Jag ska bannemig kolla på en riktig rysare inatt. Kanske drämmer jag till och ser Hajen? Mm, man vet aldrig. Men det lutar åt att jag ska se Juno, eller kanske man ska vara lite kulturell och se Inglorious basterds? Det var länge sen, det var det.
Jag fick nåt ryck på klassrådet idag så jag slet av mig naglarna. Vilket inte, som ni säkert förstår, var helt smärtfritt. Nu har jag inga naglar alls, och jag ser ut som en man. Rent handmässigt. Om det inte vore för nagellacket.
NNNGGGGNNN. Jag vill gå på Håkan i november, and so I will. But now, öhhh.. rrrröka.

22.31
Hur normala är jag och pappa egentligen? Inte särskillt, är svaret du söker. I alla fall inte när vi sätter den sidan till.
Jag gick in i vardagsrummet, där pappa satt och kollade på något program om en snubbe som levde utan el och rinnande vatten. Det slutade med att jag och pappsen satt och sa kommentarer som "ojojoj, vilka fina potatisar han sätter", "nej men se där, en liten mask! Vad gör du i solljuset, lilla vän? Ja, seså, ner i jorden med dig" och "ja, nu tvättar han sin potatishacka. Oj, vad ren den blir!". Sen fick man se en insekt, som egentligen var två insekter, och då utbrast jag "HERREGUD, SKALBAGGEPORR! Nu har jag sett ALLT!" varpå pappa sa "ja herregud, är det sånt här man ska utsättas för?! Skalbaggeporr!" Det var ungefär då som vi insåg att det var ett urtråkigt program och bytte kanal.

22:38
Jag kom på att pappa kastade en vitkål på mig idag. Ett vitkålshuvud, kanske man säger. I alla fall, han tog upp det och frågade om jag var beredd, och det sa jag att jag var. Men jag hade inte räknat med att han faktiskt skulle kasta det, så jag var egentligen inte ett dugg beredd. Men han kastade det. I sista sekunden blev jag ninja och fångade det ändå, och jag gjorde det snyggt. Även om jag halvt dog på kuppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0