onsdag

uschuschusch, jag hatar verkligen onsdagar. bara cp-lektioner, bortsett från bild, fast det är cp det med. men det regnar idag, och det har inte regnat på hurlängesomhelst, så det är lite skönt.
igår kväll hade jag fett tråkigt, så jag tänkte, smart som jag är, att jag skulle ta ut min ögonbrynspiercing, så gjorde jag det, men sen fick jag inte in den igen, och jag tror att jag råkade göra nånting dumt, för nu gör den skitont och varar som aldrig förr. så jag ska göra sån där koksaltlösning snart, och se ifall det hjälper.
men usch, idag känner jag mig inge bra, verkligen inte på nåt sätt. har inte ätit nånting alls idag, känns som att jag ska spy bara jag ens dricker, så äta går ju inte. och allt annat känns liksom bah blaha, och så har jag utvecklingssamtal om typ en halvtimme, och det kommer inte bli bättre av att jag får höra hur dålig jag är i skolan. men jag ska börja sköta mig mer i skolan, för pappa blir så ledsen när jag missköter mig.
och jag och pappa ska åka och fiska snart, om typ 2 eller 3 veckor, bah åka ut med båten och fiska strömming. jag blev så glad igår när han frågade ifall jag ville göra det, för det gjorde vi alltid förut. och idag när pappa kommer hem ska vi göra blandmat, jag älskar verkligen det, för det gjorde pappa hela tiden när han och mamma precis skiljt sig. men ah, puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0