tisdag

är hemma från skolan idag, ringde mamma imorse o bah 'mamma, jag mår verkligen inte bra, jag har aaasont överallt', så hon ringde och sjukanmälde mig. ja, och nu vaknade jag för kanske en halvtimme sen, och vad gjorde jag då, trots att jag lovat mig själv att jag ska banta ? jo, jag tog mig ett smaskigt hamburgerbröd till frukost xd .
känner mig extremt röksugen, men eftersom jag ska sluta, och bara har två kvar, så ska jag nog vänta ett tag med att gå ut o blossa.
skolan igår va fett seg, jag kunde typ inte prata . och så fort nån sa något så tog det typ en kvart för mig att fatta vad den sa, och sen typ det ytterligare en kvart för mig att säga nånting tillbaka . så när nån sa nåt så försökte jag se ut som att jag både fattade och höll med, men jag tror dessvärre inte att jag lyckades. men lite kul hade jag iallafall, på so:n, då jag och cassi kom på en lek som gick ut på att man skulle gissa rumpor. alltså, den ena ritade en rumpa och så skulle den andra gissa vems eller vad för sorts rumpa det var. jag tyckte att det var ganska kreativt gjort av oss, men det tyckte ju då förstås inte erkstam .
sen efter skolan åkte jag och casandra till översjön för att hämta hennes cykelnyckel som hon glömde där häromdagen, och så tänkte vi att vi kanske skulle ta oss ett fjärde dopp för i år, men det var förjävla kallt så vi bangade på det.
och på kvällen åkte jag, mamma och storasyster till kista för o bah kolla lite, och då kom jag över ett par gröna trosor och två nagellack, ett silvrigt och ett gult.
men uuusch, jag måste göra engelskan snart, med andra ord typ .. nu :/  haha, aja pusshejs :*) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0