eftermiddag på ängen

BLÖH, idag är bara en sån dag precis som alla andra. Helt jävla fucking värdelös, alltså. Jag är trött, helt utmattad, tungan har iofs krymt halvvägs tillbaka till normal storlek, men jag är ändå irriterad, alldeles för mätt och tjock. Och ändå helt tom i hela kroppen, även i magen. FETTTTTTTTTTO!
Men efter att ha suttit en halvtimme på gärdet i höstsolen och kollat på tågen som åkt förbi, fick jag helt plötsligt för mig att jag ska banta. Eller ja, bli mer häslosam som jag har sagt tusen gånger nu, men aldrig lyckats, men nu är det fanimig på tiden. 5 kg + , ska jag gå ner.

Justfan, såg en katt idag också, rätt ful men ändå, jag blev kär? I en vanlig, vit/brun/orange/svart katt, bara för att den mjauade och var katt. Så nu jävlar satsar jag på storövertalning på pappa, för jag vill ha en kisse nunununununu!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0