Tell me, where is Gandalf?

Grundskolan är slut, jag känner mig likadan och inte ett dugg visare sen förskolan. Aja, nu blir det till att sova hela dagarna och strunta i allting som har med ansvar att göra. Dags för Malin-dagar, med andra ord.
Jag fick ett silverhalsband med matchande armband i avslutningspresent + pengar till turkiet.

Videon hmm.. såg den hos Astrid i måndags och blev kär, ingenting mer med det. Jag är en sagan om ringen-nörd, OCH en twilight-nörd. Jag har nämligen beställt alla böcker, både på svenska och engelska. Så jag vet iallafall vad jag ska göra i sommar.
They're taking the hobbits to isengard!!


Kommentarer
Postat av: casandra <3

HAHAHAHA där e den.



seriöst malin förlåt för i fredas. du behöver inte ge mig alkohol för att ja ska tycka om dig! jag älskar dig jättemegamycket. och när vi ses nästa gång, om två fittiga veckor :(, vill du ha sagan om ringen kväll med mig då? <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-07-05 @ 00:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0