piercingkalas, jaja

Jag är bra så jag glömmer bort att jag är tillbaka. Ska försöka bättra mig, för min egen skull.
Vi hade piercingkalas igår, casandra piercade mig (septum, yeay) och sen piercade hon sig själv i naveln. Iofs har jag också piercat mig själv ett par gånger, men hon är galen med nålar. Det märkte vi när hon högg sig själv nån centimeter ifrån ögat, jaja.
Och här sitter jag och inte kan peta mig i näsan för det gör för ont. Jag är med andra ord mycket ledsen, eftersom jag tycker att det är väldigt roligt.



man ser min septum lite grann iallafall! :D



Casandra, den smarta människan <3


Kanske lägger ut fler bilder senare, annars är det bara att kolla bdb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0