X

Jag sitter med en förhårdnad ansiktsmask i nyllet och badrummet är ockuperat av Lina. Jag lär inte ha åtkomst dit förrän imorgon bitti. Great..
Jag är hungrig, så jag ska ta mig en macka innan jag hoppar i säng! Macka och cigg, det är grejer det. Men jag ska sluta röka. Nångång. Snart, i alla fall. Usch och fy, jag vill inte. Men jag har bestämt mig. Hahah nej det har jag inte, men nästan. MÖÖÖH!
Imorgon ska jag försöka få med mammi till stinsen, eventuell sollentuna c så jag kan köpa nya hörlurar och hårfärg. Min utväxt är ca en decimeter nu, inte okej.
ÅH, nu är badrummet ledigt! TJEJPA!

Dagens låt: -
Dagens frisyr: Uppsatt och risigt
Dagens smink: Nope.
Dagens klädsel: Jeans och tröja
Dagens händelse: Coop
Dagens planer: Mc live, färga håret
Dagens vill ha: Godis
Dagens saknad: Caspis
Dagens dricka: Kaffe
Dagens köp: Godis och Lillefot
Dagens mående: trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0