20 Augusti, Lördag

11:33
Känns som att det är lite blött ute, eller har jag fel? Helsicke, vad det har regnat! Jag och Jesper åt middag hos min madre igår, och när vi skulle vandra till stationen där runt 11 formligen öste det ner. Tog inte lång tid för mig att bli genomblöt, och då hade vi ändå paraply. Men eftersom det var han som höll det hamnade det 2 meter ovanför mitt huvud och regnet kom från sidan.. Och eftersom jag redan var blöt då tänkte jag att jag lika gärna kunde hoppa i en vattenpöl, men då var jag helt plötsligt barnslig. Helt sick asså..
Natten präglades i vanlig ordning av mardrömmar, vissa värre än andra. Och ett par gånger i timmen blev jag väckt av kissen som ville gå ut, men det fick han inte!
Och på tal om kissekatter; igår inträffade vad som kan ha varit det största kattslagsmålet i Timotejs historia! 4 katter flög på varandra i en buske, och helt plötsligt kunde en flyga ut från busken, ruska lite på sig och hoppa in igen. Och vad gjorde min katt då? Jo, det förstår ni, han satt och tittade på! Det gör en mamma stolt, speciellt eftersom det var på hans revir. Men han är tillfälligt blind på ena ögat för han var i slagsmål i veckan, antar att till och med han fattar att man inte kan slåss om man ser ut som ett kattversion av Oden. Kat von Oden. HAHAHAHHAHAHHAHAH!!!!
Nu ska jag väcka min fot, och sen ska jag ut i regnet och röka!

Kommentarer
Postat av: casandra

hahahahahahahahahah<3

2011-08-20 @ 15:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0