17 Februari, Torsdag

21:25
Idag.. har varit hemsk. Verkligen hemsk. Jag vet egentligen inte varför, annat än att jag vantrivs så in i helvete på praktiken. Jag var tvungen att gå in på toan på lunchen och gråta, och jag känner att det blir bara värre och värre. När jag kom hem grät jag så mycket att jag kräktes. Och jag har inte kräkts nykter på över 3 år.
Så jag har fattat ett beslut. Jag ska ringa skolan imorgon och byta praktikplats, och om inte det går vet jag inte vad jag ska göra. Jag vägrar gå tillbaka, för det känns precis som det gjorde sist det gick käpprätt åt helvete och jag vill verkligen inte sitta i samma sits igen. Aldrig i livet.

Men mitt i allt finns det en sak som gör mig glad. Guess what? Jag har skaffat mig en pojkvän. Det känns lite coolt. Haha, nej men det känns bra. Bra, bra, bra.

Dag 8 - En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Jag önskar att jag inte noppade mina jävla ögonbryn varje gång jag går in på toaletten. För då kanske de skulle ha en chans att växa ut i harmoni, men det går inte sörru, för jag är där och plockar så fort jag får chansen. Och det.. önskar jag att jag inte gjorde. För om jag hade riktiga ögonbryn, gjorda av hår, skulle inte folk roa sig med att försöka sudda ut mina påmålade ögonbryn. Och det, mina vänner, hade varit.. trevligt.




Kommentarer
Postat av: Linn

Grattis då Malin! :P Hoppas de blir bättre på praktiken!!!!!!! <3

2011-02-18 @ 15:38:11
Postat av: Mikaela Elfving

Nämen Grattis Malin :D Lycka till med allt gällande den nya pojkvännen och praktiken! <3

2011-02-18 @ 16:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0