26 Februari, Lördag

16:24
Sådärja, sminkad och klar. Ska snart dra upp till Coop och köpa en blomma till Towes mamma, som fyller år, och sen hem till Towe för att förhoppningsvis bli matad med tårta.
Efter det ska jag hem till Jesper och träffa honom innan han åker till Idre. Ojojoj, späckat schema. Känns lite dumt dock att jag varken hinner vara hos Towe särkilt länge, eller att jag inte hinner vara hos Jesper särskilt länge. Det är tufft när alla älskar en. Höhö.
Igår kom i alla fall Towe över hit och Lina hade sin kompis här, så vi kollade på film allihopa. I rymden finns inga känslor och Dear John. Vi hade med andra ord en asperger/autism-kväll. Och känner jag mig och Towe rätt kommer vi säga "jag har asperger" så fort vi gör något konstigt. Kul kväll, på det hela.

Det är inte lätt att va ödmjuk när man är felfri som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0