10 Januari, Måndag

09:08
God morgon. Minus "god". Morgon. I skolan. Back to Gulag. Platsen Gud glömde. Nej, platsen Gud tittade på och sen gav till Satan för gammal vänskaps skull. Och som inte ens Satan ville ha. Ni förstår vad jag menar. Can I get a HEEEEY HOE?
Hmhm, det var ovanligt lätt att gå upp imorse. Jag nästan flög upp ur sängen, och höll på att ramla in i bokhyllan på kuppen. Hade Erik Segerstedts låt "I can't say I'm sorry" i huvudet när jag slog upp ögonen, och som vanligt tyckte jag att min telefon sa saker till mig. Idag var det "wake up" med Franks, den gigantiska kaninen från Donnie Darko, röst. Underbart.
I helgen, ja.. vad gjorde jag i helgen? I fredags åkte jag till Jeppepeppe, somnade där och åkte inte hem förrän 24 timmar efter jag planerat att åka hem. Haha.
Och igår vaknade jag, åt frulle, fick ett sms från Towe och sen kom hon över. Vi kollade på resor, det lutar åt Cypern just nu. Sen micrade vi chili con carne, och kollade tatueringar. Sen tvångsmatade hon mig med brända popcorn och tvingade mig att klia henne på ryggen. En riktigt bra vän, måste jag få säga. Höhö.

Kommentarer
Postat av: towe

det må jag säga att jag är :D

2011-01-10 @ 16:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0