14 Januari, Fredag

07:05
Jag är klar. Fem över 7 på morgonen är jag klar. Haha, det är tamigfan rekord. Inte illa pinkat, som man säger i branschen. Höhö, jajääääävlar sörru!
När jag låg och snoozade, som jag alltid gör på morgonkvisten, låg jag och tänkte på att jag skulle skriva upp i min almanacka att jag skulle ut och springa på torsdag, och att jag på onsdag skulle åka till kista och köpa en sport-bh. Och mitt emellan dröm och verklighet blev jag exalterad över mitt nya liv. Mitt nya liv där jag tränar och inte ligger framför tvn och kollar gamla repriser av Biggest loser. När jag sen vaknade till liv blev till och med jag förundrad över vad min hjärna producerar för tankar när jag inte vaktar den. Springa.. HAH! Bra försök, hjärna. But it ain't gonna happen.

19:20
Ojojoj, snart är det dags! Dags för vadå? Parteeey! Nice.
Lite snabbt om skolan: jag och Fia gjorde hyss på skoltoaletten. Vi klistrade upp bilder på en zombie på spegeln och inuti toalocket, hahah! Jag vet inte om någon blev skrämd, men vi hade så jävla kul när vi gjorde det så det spelar ingen roll.
När jag kom hem från skolan gick jag nästan direkt till sängen, och sov till halv 6. Underbart.
Nu ska jag bara klunka i mig mitt kaffe, ta en cigg och sen sminka mig. Sen bär det av till Elins galej. Adios suckers!

Kommentarer
Postat av: towe

På onsdag nästa vecka ska vi ut och springa! :D

OKEEEEEJ??? :D

2011-01-14 @ 10:23:08
Postat av: casandra

nejnej gör de =D =D =D onsdag springer vi alla. för ja tänker tränga mig på öhhöhöhöhöhöhöhhöhöh.

2011-01-14 @ 14:11:07
Postat av: towe

då är det bestämt nu!! :D

2011-01-14 @ 18:36:11
Postat av: casandra

NÄJS =D balle kirra sportbh =D

2011-01-14 @ 18:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0