18 Januari, Tisdag

14:43
Linn ringde mig för nån timme sen och sa att om inte jag skrev ett långt inlägg skulle hon skrika på mig imorgon för att jag inte var i skolan idag. Och eftersom jag känner Linn, och vet att hon skulle göra det, så kände jag att det är bara att börja skriva.
I fredags hade Elin sin 18-årsfest, jag kände inte särkillt många men jag had ekul ändå. Drog dock hem rätt tidigt, men det skulle jag vara glad för, sa några andra, för det spårade tydligen lite.
I lördags åkte jag till Jesper och förstörde hans dag genom att berätta att MTV inte ingår i det analoga tv-nätet längre. Så, istället för att kolla på Teen Mom kollade vi på någon krigsfilm på 4an. Sen sov vi, och på morgonen hade han mage att påstå att jag snarkar. Det gör jag inte.
I söndags segade jag mest, försökte plugga men pallade inte. Towe kom över och kollade Solsidan och Time-Out, och sen tog hon mina chips för att jag skulle massera henne.
Igår kom Towe över igen och kollade på Top Model. Det är egentligen ingenting jag brukar följa, men i år är alla så fula att jag måste se vad som händer. Och, vad som är ännu bättre, alla är så sjukt smala att jag inte ens skäms över att äta chips när jag kollar på det.
När TM var slut kollade vi på two and a half men, och Towe tvingade mig att massera henne. Jag sa nej, men då stirrade hon på mig tills jag gav mig. Jag måste ge henne lite poäng för sitt pokerface. Medan jag satt och försökte gömma mig under filten, med fransar i hela ansiktet, satt hon och bara kollade på mig. Väldigt irriterande. Och sen satte hon sig nära, riktigt nära, och sa: "Jag ser allt nu. Allt." Kul människa hon är då. Nej.
Sen fick jag hålla på med hennes hår, samtidigt som vi kollade på My name is Earl. Jag roade mig med att göra småflätor lite överallt, i syfte att hon inte skulle märka alla och sen fastna med hårborsten. Och medan hon tog ut dem tuperade jag hennes hår, vilket hon inte märkte förrän en kvart efter. Det hade varit jättekul om hon inte hade varit så jäkla våldsam.
Igår sa jag även till Towe att mitt nya liv skulle börja idag. Vad gjorde jag det första jag vaknade? Tänkte på chips. Men jag åt inga chips. Oj, vad duktig du är, tänker ni säkert då. Nja, jag åt chokladkaka och 23 skivor ost istället, jag vet inte riktigt vad som är värst.

Är du nöjd nu, Linnpinn? Annars kan jag berätta att det skjöts 4 alfahannar under vargjakten, varav två var märkta. Det är en skam, som jag hörde någon säga på tv. Adjöken fröken!

Kommentarer
Postat av: Linn

(Y)

2011-01-18 @ 15:13:12
Postat av: Linn

kom på en sak nu! :P tänkte att du kan ju köra lite intressanta nyhets saker som de där med vargarna ;) för du brukar ju lyssna på vad andra säger om vad som händer :)

hörs hej!

2011-01-18 @ 20:52:05
Postat av: Malin

Ja, jag lyssnar ju faktiskt på ekot varje morgon! :D

2011-01-18 @ 21:31:00
URL: http://kungmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0