24 Januari, Måndag

21:40
Hej, mitt namn är Malin och jag har ont i varenda del av min kropp. Magen, armbågen, halsmusklerna.. Inte okej. För det i sin tur gör mig på dåligt humör, och det i sin tur leder till att jag börjar rensa garderoben, och inser att jag har en för liten garderob. När jag frågade pappa om jag kunde få en störra garvade han bara åt mig, eftersom min garderob är större än toaletten.
Jag har, inte helt oväntat, varit hemma idag. Sovit, laddat ner musik, synkat iPoden, fixat med bilder.. Lite sånt skit. När Lotta kom hem fick jag veta att farmor har ramlat och ligger på sjukhus, stackars lilla tanten. Men hon är tydligen glad, för sjukhuset har god mat.
I helgen har jag haft fullt upp. I fredags gick jag hem till mamma, Towe kom över och vi kollade på Let's dance. Towe kläckte ur sig kommentaren: "Han har för mycket bakåtvikt på fötterna". Det blev helt tyst, sen garvade vi åt henne. Det blev ännu roligare när Tony Irwing sa att fotarbetet var perfekt.
I lördags åkte jag till Jesper. Vi kollade på nån film som jag inte minns namnet, eller handligen, på. Och ändå kollade jag, och var ganska insatt. Jag sov där, sen på söndagen kom mamma och hämtade mig och så åkte vi till kusinerna i Haninge.
När jag kom hem till pappa igen smsade jag Towe för vi skulle se Solsidan, men då var hon magsjuk. Fick ett sms halv 4 inatt av henne, hon berättade att hon spytt över 20 gånger. Och nu börjar jag må illa. Greaaat.
Igår började jag läsa Marilyn Mansons självbiografi, och insåg rätt snabbt varför han är som han är. Redan de första sidorna blev jag äcklad, och funderar på ifall jag verkligen ska fortsätta läsa den. Jag tror att svaret på den frågan är nej.
Jag ska börja med en helt ny grej här i bloggen, så.. enjoy.

VECKANS BABE:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0