3 Juli, Söndag

13:38
Japp, och så var vi här igen. Long time no see, som man säger i branschen. Jag har inte varit särskillt upptagen eller så, jag har bara inte pallat fälla upp datorlocket (man har ju en iphone, höhö!).
Mycket har hänt sen sist. Mycket.. som jag inte riktigt minns. Towe och jag har varit på stinsen och gjort av med en abnorm summa pengar. Nej, men 600 i alla fall. Var, kanske jag ska tillägga. We are that goood.
Caspian har fått mask i magen, och jag har fått några nya ärr av att försöka ge honom maskmedlet. Tills Lotta kom på att man kan spruta in det i hans fisk, för han är, jag citerar "inte så smart att han kommer märka att den smakar lite annorlunda". Elakt, men tyvärr sant.
På tal om fisk, så har vi fiskat en del också. Towe fick upp storfångsten, stort grattis till henne.
Jag har varit en del med Jesper. Vi har käkat thai, degat och.. degat. Myyysigt.
Igår var vi på IKEA, det var kul. Käkade lite korv osv.. Hittade inga bambublommor dock, så jag och Towe ska till IKEA i Uppsala nästa vecka och se om dom har såna där.
Ja, och.. jag har haft mardrömmar. Riktiga mardrömmar, såna som man vaknar skrikandes mitt i natten av. Om man inte är så lat som jag och inte orkar skrika, utan bara vänder sig om och somnar om. Det har varit lite "the human centipede", lite lingonsylt på moppesäten, lite Ted Karlberg, maskätande ormar, semestrande fjortisar, lite uppträdande i Talang, lite Selander som skrivit på facebook att jag var en bildhora, lite Sofie och Cassi som lagt upp gamla bilder på fejjan.. Ja, en kombo av massa otäcka saker.
Nu är jag dessutom sjuk, det är mindre trevligt. Min förkylning brukar inte komma förrän i slutet av sommaren.. Nej men fan, nu har ni fått en update. Hejpa!

13:50
Åh, en sak till. Mitt badru blir nog klart nån gång nästa vecka, yaaay!

Kommentarer
Postat av: Linn

Hur tänkte ni åka till uppsala? :) härliga drömmar! :)

2011-07-03 @ 21:31:36
Postat av: Malin

Vi tänkte kanske åka bil, men vem vet, vi kanske pumpar däcken på min gamla trehjuling och tar den istället! ;)

2011-07-04 @ 16:35:32
Postat av: linn

Vem ska köra bilen? :) ta trehjulinge!

2011-07-04 @ 18:27:44
Postat av: Malin

Naa, den gick inte att rädda. Rest in peace, Pocahontas..

Så vi tänkte att du kanske kan köra. Stora tjejen med körkortet liksom ;)

2011-07-05 @ 23:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0