13 Juni, Måndag

22:18
Måndag, snart sommarlov, och i vanlig ordning är det ett tag sen jag uppdaterade. Mitt internet är segt, jag skyller på det.
Idag drog jag till skolan ett par timmar senare än jag började, mötte några classmates + Poa som var på väg till el statione för att käka pizza. Bestämde mig kort och gott för att hänka. Efter det drig vi till Sollentuna för vi skulle på rättegång, gick runt en stund i centrum och hittade en tröja och en BH som blir mina imorgon!
Kom hem, chillade lite, åkte till coop och sen tog jag och Towe en promenad hem till mamma. Redan efter 20 meter var Towe tvungen att sätta sig ner och vila. Och jag trodde att jag var den otränade av oss! Men ack, så fel man kan ha.
Den senaste tiden har jag mest varit med Jesper, han tog studenten i fredags så då åkte jag dit och firade honom. Det var kult.
Imorgon är jag leeeeeeedig, men då ska jag till skolan och lämna tillbaka alla böcker. Segt, men en räkning på 2000 är kanske ännu segare. Så.. ja, det blir skolan ändå. Efter det ska jag till banken och skälla på dom, sen ska jag som sagt shoppa lite. Sen förmodligen träffa Jesper, för jag saknar honom redan fett mycket.
Nu ska jag välja ut en av många, många böcker i bokhyllan och börja läsa. Och sen sova. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0