14 Juni, Tisdag

11:00
Okej, alla vet att jag har en tendens att drömma helt sjuka saker, alltså verkligen sjuka. Inatt hände det igen, och tja.. jag tänkte dela med mig att det medan jag fortfarande kommer ihåg det.
Jag skulle åka utomlands med några, vilka vet jag inte. Och när vi skulle dra till flygplatsen hade jag inte packat, så jag sprang hem fort och packade. Men på nån sne vänster hamnade jag på ett tåg, ett sånt där gammalt pendeltåg. I alla fall, och så såg jag och resten på tåget massa svarta skuggor som följde efter tåget (kan tillägga att det var typ sen skymning), och så sa någon "De kommer". Och när tåget stannade på perrongen (i vad som såg ut som rosersberg) sprang alla ut, och från ingenstans kom ett tåg flygande, alltså från himlen och inte på spåret, och landade på perrongen och krossade ett x antal personer. Vi som överlevde hoppade på tåget igen, men då kom skuggorna upp från under tåget och klättrade in i det. Någon sa att de var varulvar, men de hade liksom.. svarta rockar och inga ansikten, och röda ögon. Inte Volturi-röda ögon, mer arg pokémon-röda ögon. Jag vet inte hur jag kom därifrån, men det gjorde jag. Jag kom inte särskilt långt dock, innan jag träffade Towe som märkte att de följde efter mig. Hon började bråka med dom, och det var precis där man går ner på grusvägen till henne och allt vi såg var en massa röda ögon. Sen sprang vi och gömde oss bakom en buske med Killen. Men "varulvarna" fick tag på Killen och gjorde honom till en av dem, alltså en dansk svensk gårdsvarulv. Sen kommer jag inte ihåg om jag joinade dom eller om jag slogs mot dom, men jag hade min varulvshund i koppel hela tiden. 

Det är allt jag kommer ihåg, typ. Det låter inte så läskigt, men det var det. Vet ni vad jag ska börja göra? Tyda mina drömmar. Jag tror att just den här drömmen blir extra intressant att veta vad den betyder..

15:48
Puh! Nu har jag varit i skolan och lämnat in alla böcker, Micke var busschaufför både till och från skolan. Trevligt trevligt. Sen drog jag till banken, gnällde lite på dom (det gjorde jag faktiskt!) och det verkar som att jag inte behövde betala för att lösa in checken för dom är så dåliga. Efter det skulle jag dra en snabbis i sollentuna c för att köpa en tröja och en bh, men.. det blev ingen snabbis. Det blev 3 tröjor och 2 set underkläder. Allt i pangpangfärger. Jag är rätt impad av mig själv som valde färgglada kläder, men å andra sidan finns det inget svart eller grått ute på marknaden den här tiden på året. Och vitt kan jag inte ha, för jag spiller jämt. Så det blev rött, blått, lila och rosa.
Nu skulle jag egentligen ha träffat Jesper, men han skulle leta studentpresent till sin kompis, och jag vet ju hur jobbigt det är, så jag ska nog försöka städa köket lite. Och sen kanske, och det är ett stort kanske, åka och köpa ny telefon. Vi får se vad pappa säger om den saken. Nu ska jag i alla fall plocka ur diskmaskinen, för är det en sak jag har lärt mig genom åren så är det att om man vill ha något får man smöra på som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0