16 Juni, Torsdag

07:48
Happ, så har man skaffat iPhone då. Känns lite.. lite vemodigt, om jag ska vara helt ärlig. Jag älskar ju min gamla telefon, men den kommer inte hålla länge till. Kanske var lika bra att byta ut den, men det känns ändå inte helt bra. Det kanske har med nummerbytet att göra också (juste, nytt nummer. Hojta om du vill ha det!), eftersom jag haft samma nummer i över 5 år. Jag gillar inte förändringar, om jag ska vara ärlig. Men jag tror att det kommer bli bra. Alla verkar ju älska sina iPhones, då borde jag också göra det så småningom. Och nu kan jag dessutom prata med Jesper när jag vill, det är skönt.
Jaaja, nu ska jag sluta klaga. Seriöst, jag måste vara den enda på jorden som är ledsen över att behöva byta telefon. Nu är det i alla fall så, att Arlandagymnasiet verkar ha hoppat på den där trenden med skolavslutning, vilket faktiskt var på tiden. Så efter idag har jag officiellt sommarlov. Det ska bli pretty jävla sweet. Det är det här man har längtat efter sen i.. sen i början av september. Untz, dags att börja packa ihop och sen dra till el skolio. Adiosio!

Kommentarer
Postat av: maja

nummer till mig:>

2011-06-16 @ 21:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0