22 Juni, Onsdag

22:49
Hela veckan har jag varit lite före alla andra, har jag märkt. Idag till exempel, då var jag helt övertygad om att det var torsdag, medan pappa hävdade att det var onsdag. Vi började småbråka lite över telefon, tills jag tittade på min iPhone (han ringde till min gamla. JAAAAA jag har fortfarande kvar den!) och insåg att det faktiskt var onsdag. Jag vet inte varför, men jag ville att det skulle vara torsdag. Men imorgon är det i alla fall det! Då ska jag inte göra ett skit på hela dagen, sen på kvällen ska Towe komma hit och käka sin cheesecake som jag bakade till henne idag. Jag är fan en grym vän som ställer mig och bakar 22.00 en onsdagskväll, bara för att kompis älskar cheesecake. Jag önskar att hon kunde göra så för mig nån gång..
Igår var det i alla fall Sannas partaj, det var skitkul. Speciellt när hon hade pratat med sina kusiner och bett dom kasta vattenballonger på oss, men Linn sa till dom att kasta på Sanna istället och så gjorde dom det, och sen kastade ner henne i poolen. Och sen åkte Annika ner i poolen. Haha, det var trés amusant, som man säger i branschen.
Åkte med Linn både dit och hem, för hon har tagit KÖRKORT!!! Jag måste erkänna att jag var lite nervös i början, men när hon körde 30 på vägen som leder till mig, som mycket väl kan vara den tråkigaste vägen i universum och som pappa brukar brassa upp i 140 på, då kände jag att "nejnej, hon kommer inte bryta mot någon regel, hon inte. Jag kan sitta lugn och fin här, och bara njuta av basen som får mina ögon att hoppa ut ur sina hålor". Fast hon pekade finger åt en taxichaffis. Två stycken, till och med. Fast den ena tror jag bara att hon kallade idiot.
Idag har jag varit på coop. Det är intressant av två anledningar. 1) jag köpte en ny eyeliner, och 2) snubben i kassan, Jamas pappa, utbrast: "Den är så liten, och så dyr! Vad är det för nåt? Nu får du vara försiktig med den, den är jättedyr!" när jag skulle betala den. These are the good times, nanana.
Nu har jag ont i huvudet, för pappa lät mig inte dricka upp mitt kaffe innan vi åkte till Coop. Dessutom hotade han med att ta ifrån mig min iPhone om jag inte löd honom. Igår frågade han mig om jag någonsin varit mer än 5 meter ifrån den, och.. jag kom fram till att jag inte hade det. Men idag slarvade jag bort den! Och märkligt nog blev pappa glad då, för då är jag i alla fall inte fastlimmad vid den.
Nu ska jag göra nånting, sen ska jag läsa och sen ska jag sova!

Någon mer än jag som känner igen sig?

Kommentarer
Postat av: Linn

Varför skulle du vara rädd för att åka med mig? :)

2011-06-25 @ 01:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0