10 Mars, Torsdag

10:11
Vaknade av ett sms från Towe där hon sa att vi borde cykla till Barcelona i sommar. Jo men visst, men du betalar för min nya mutti, tänkte jag då. Herregud.. Barcelona ligger flera tusen mil härifrån, och jag som tycker att det är ansträngande att gå till Coop. Tokig seja, det där.
Igår efter praktiken kom Towe över och vi gick till Coop och Willys för att köpa lite saker, eftersom jag fått för mig att jag skulle laga mat. Och efter att ha suttit i en currydoftande taxi tidigare på dagen var jag extremt sugen på en currymacka. Och Towe ville ha godis.
När vi kom hem satte jag igång med matlagningen, och det visade sig att jag är ett geni i köket. Till och med pappa tyckte om den, fast han verkade väldigt tveksam när jag bad honom att smaka. Jag tror att det är från när jag lagade mat sist.. I alla fall, jag ger mig själv 10 poäng av 10 möjliga.
Sen slog vi på Grease 2, men orkade bara kolla på halva för vi var så jäkla trött.
Idag blir det praktik 13-20, sen hem och sussa. Eller plugga, vi får se. Nu ska jag i alla fall göra mig en till currymacka, smell ya laaaatöööör!

21:22

På nyårsafton i år sa jag till mig själv, för ingen annan lyssnade, att jag skulle göra massa saker jag aldrig gjort tidigare. Det var mitt nyårslöfte, och jag känner att jag följer upp det ganska bra. Just nu dricker jag till exempel te med honung i. Och tidigare idag svepte jag kokhett kaffe. Jag vet. Man blir imponerad.
Idag kändes det extremt segt att komma till praktiken, men det släppte lagom till 4. Då var det bara 4 timmar kvar, men det gick rätt fort.
Nu ska jag väl egentligen bara dricka mitt te och sen slagga. Upp 6 imorgon, sista dagen. Sen är det lov, och jag ska bara chilla satan hela veckan. Sweet.

Min bebis, när han fortfarande var en bebis.


Kommentarer
Postat av: towe

tycker fortfarande att vi ska cykla dit =D eller något närmre... :P

2011-03-11 @ 16:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0