18 Mars, Fredag

14:43
Ojojoj, vilken vecka jag har haft! Rätt busy, om man säger så.
I helgen var jag hos Jesper, vi gick inte på bio som vi skulle utan vi hade en mysig hemmakväll istället.
I måndags fick jag nån fling och tvättade alla mina kläder, och efter det lagade jag mat till pappa och Lina. Jag slängde ihop lite korvstroganoff med ris, hyffsat gott. Pappa hade det i matlådan, och bättre betyg än så får man inte från honom.
I tisdags träffade jag Linn på dagen, vi degade lite framför tvn och pratade lite. Sen drog jag till stan och träffade Susanna, vi käkade och sen gick vi på pressvisningen av I am number four. Jag blev knuffad ur popcornkön av Nemo från Kungarna av Tylösand. Det kändes lite coolt, även fast jag inte kollade på det. Filmen var gryyyym.
I onsdags drog jag till DBT och träffade Nicke. Han kastade en penna på mig för att jag sa att jag var gammal. Kuuul. På vägen hem träffade jag min morbror Jokke. Jag blev riktigt förvånad, men så kom jag på att söder är hans hood. Men det var kul. Sen mötte jag upp Towe i häggvik och vi drog till stinsen.
Igår degade jag mest, tills Towe kom hit med en liten present. Ett vaniljljus och chokladbitar, inte illa det! Sen ringde mamma och sa att hon skulle hämta mig, så då traskade jag ut. Vi drog till stinsen, och på vägen hem åkte hon in på fel väg och sa att hon skulle kolla en sak. Det visade sig att hela min familj hade ordnat en överraskningsmiddag för mig på bistron i rotebro. Gud, jag blev lite rörd där. Trerätters middag och grejer, det är inte varje dag man äter det. Skagenmacka till förrätt, oxfilé till huvudrätt och chokladmousse med hallon till efterrätt. Jag älskar min familj!

Idag ska jag på MCR med Susanna, börjar känna mig lite smått nervös. Det kommer bli epic. Det kommer bli mer än epic, men jag vet inget bra ord för det. Det kommer bli awesome, helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0