17 Maj, Tisdag

20:05
Har haft en aning bättre dag idag än igår. Hela dagen igår var bara.. blöh. Förutom på kvällen, när jag och Towe traskade ut på en långis och sen gjorde liiiiiite fys. 10 armhävningar och jag har träningsvärk, det är rätt pinsamt. Towe mobbade dessutom mina armhävningar, varför förstår jag inte för dom är rätt manliga. Men det tyckte inte hon, och jag antar att hon vet bäst eftersom hon är väldigt maskulin av sig. För övrigt gick jag runt med vad jag trodde var en sten i skon en bra bit innan jag orkade ta ut den, och när jag tog av mig skon fick jag veta att det inte alls var en sten, utan en penna. Hur sjutton den kom dit, eller hur sjutton jag inte kunde märka av den, är för mig ett mysterium. Allt jag vet är att jag ska köra på som fan med träningen nu, för annars är jag rädd för att folk kommer tro att en knubbsäl har strandat när jag ligger och steker på playan. Och det, mina kära vänner, hade varit en aningen pinsamt.
För övrigt är jag precis hemkommen från stinsen (ja Linn, jag åkte och handlade istället för att plugga), fick med mig lite trainingkläder och ett par uuurgulliga ballerina. Var nära på att få med mig en iPhone hem också, men jag är så grymt osäker på allt som gäller telefoner och abonnemang och shit. Men vad jag märkte var att Telenor är grymt överlägset Tele2, och då känns det ju rätt självklart att ta Telenor. Men då är jag ju tillbaka på ruta 1 igen, eftersom anledningen till att jag ska byta operatör är just för att alla jag smsar med har Tele2. HJÄLP NÅGON?! Jag håller i och för sig att byta mitt nummer från 3 till Tele2, men jag får ju sms hela tiden om att det inte funkar men att de jobbar på problemet. Och jag vill verkligen ha kvar mitt nummer.
Nu vill jag bli bombad med VETTIGA och HJÄLPANDE kommentarer, inga "ta Tele2, det är bäääääst" för det är det inte. Verkligen inte.

22:08
Okej, jag ljög lite om att det skulle vara bättre idag än igår. Det är det visst inte. Jag förstår inte vad det är med mig, jag bara gråter hela tiden. Varenda kväll är det samma visa, jag börjar bli le på skiten.
Jag tror att jag måste rannsaka mig själv lite nu och reda ut mina prioriteringar. Jag kan inte ha det så här.

I need to know that you're still with me.

Kommentarer
Postat av: casandra

taaaaa tele2! de e bäst, och du vet de!

2011-05-17 @ 23:09:02
Postat av: casandra

pennan gjorde min dag för övrigt xddddddd

2011-05-17 @ 23:10:05
Postat av: jenny

i'm always with you <3

2011-05-20 @ 09:21:42
URL: http://livetenligtjenny,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0