tisdag

haha, kom just hem från översjön, där jag och casandra har varit och badat. andra doppet i år, tog typ en timme för mig att komma i, och så var jag tvungen att ligga i vattnet och vänta på att cassi skulle hoppa i, vilket hon gjorde efter typ hundra år. sen när vi gick ut, när jag stod med rumpan i vädret och skulle sätta på mig linnet, så sa cassi nånting som fick mig att vända mig om, och vad stod där om inte en liten pervoturk som stod och kollade på min rumpa :o och på vägen hem lät jag casandra köra moppen, bara för hon tycker det är så kul, och smartot lyckades att nästan köra av vägen, men det var kul. och sen körde jag in i nånting så en grej på moppen lossnade, men det är en helt annan historia.
o så vare ju medodifestivalen i skolan idag, o sofie & company vann hela jäkla skiten :)
pusshejs , :*)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0