valborg

fan, det här kommer bli sämsta valborg nånsin . har varit helt jäkla apatisk hela dagen, men åtminstonde sett fram emot kvällen liksom, men så bah nehe, sofie ska till kalle och casandra ska till sina jävla bögkompisar, och vafan ska jag göra då ? ja, jag får väl sitta och glo på teve hela jävla kvällen, och hur jävla kul är det ? nej, inte ett dugg . så jag kommer bah sitta och göra ingenting, och så kommer jag känna mig så jävla patetisk och så kommer jag förmodligen ta livet av mig . vilket försig ingen skulle lida så speciellt mycket av, men ändå .

Kommentarer
Postat av: casandra

malin sorry men ja orkade inte va i äckelrotebro;( men du kan ju gå till brasan å där kommeru säkert träffa några ... :(:(:(:( å ta inte livet av dej eru snäll:(!

2008-04-30 @ 17:17:44
URL: http://chch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0