första inlägget

hejs, har bestämt mig för att börja blogga, bara för att jag ska kunna komma ihåg allt dumt jag gör och säger, och så . som idag då, så följde jag med pappa, lotta & lillasyster till stinsen, bara för att jag tänkte att jag kanske skulle få nånting då, och så skulle pappa gå och köpa fiskmat, och då tänkte jag men vafan, jag hänkar, och så stod jag där i djuraffären och kollade på hamstrarna, då det slog mig att jag ville ha en hamster, och så frågade jag pappa, och han bah javisst, så nu har jag en hamsterjäkel också :o vilket jag egentligen INTE vill ha . fast han är rätt söt, och jag lär ju få dras med honom ett tag, så han har fått en fin liten bur, och ett käckt litet namn också .. brolle, heter han :) menja, jag pratade med emil nyss, och han sa att han alltid velat ha en hamster, så han kanske ska få honom.
ja och annars så tog jag, lina, sofie och casandra årets första dopp häromdan, i fredags tror jag det var. det var sviiinkallt, fast ganska trevligt. stod typ på berget i en halvtimme innan jag tillslut hoppade i, och lina bah hoppa i direkt. men jag var inte sist iallafall, för det var sofie ! haha :)
har typ suttit hela kvällen och pratat me emil , vi hade en ganska vild diskussion om tidsskillnaden, om hurvida göteborg ligger före eller efter stockholm, men det visade sig att de ligger ungefär lika.
ska kanske träffa daniel i helgen också, det ska bli fett kul . har fan inte träffat honom på ett halvår, och jag saknar honom lite, så det ska bli trevligt. ska väl typ ta en fika eller nåt sånt, steka lite i solen kanske :)

men ja, borde väl egentligen göra engelskaläxan nu, men det lär ju aldrig hända, så jag ska nog gå och kissa och borsta tänderna, och sen bänka mig framför tvn istället .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0