bara lördag

Var i stan idag med Casandra, hittade egentligen ingenting jag ville ha förutom en tröja, som jag ska köpa imorgon när vi åker till kista, som man inte har varit i på tusen år för det är så jävla mycket svartskallar där. Hahah, vart en lång mening. Jo, men iallafall, Cassi köpte ett par jeans, och hon bröt INTE ihop i provrummet för att hon inte kunde ha byxorna, som förra gången.
Jaja, och så har man fyllt hela ipoden med nya låtar, mest sån musik som jag aldrig annars lyssnar på, men nu känns den rätt så den fick komma in.

Fick ett sms av Sofie, som vill ut och gå, så om typ 1 minut ska jag gå och byta om till lite varmare kläder och sen gå ut och möta henne. Och sen ska vi traska runt här i härliga rotebro, hahah. Antar att det har gått en minut nu, eftersom jag skriver så hiiiiimla långsamt, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0