jag älskar jocke!

Andra dagen i skolan avklarad dårå. Jag kan helt ärligt säga att jag älskar skolan. Iallafall nu i början, när lärarna fortfarande har överseende med att man är seg as hell. Jocke kom idag, och GUUUUUD va jag har saknat honom! Jag gick verkligen och kramade honom hela tiden. Och världens snyggaste tatuering har han skaffat sig också, som man fick pilla lite på, haha.

Ska åka iväg till stinsen snart med Cassi, eller ja, vi ska cykla! Fast om jag har nån cykel vet jag inte, men annars löser det väl sig ändå. Och idag i skolan fick vi höra att vi ska åka och simma typ i vinter/vår. Skiiiitkul att visa upp fläsket i bikini liksom, så jag ska på allvar ta tag i mig själv och börja motionera.


 


Kommentarer
Postat av: cassi

HEJ JAG HETER MALIN OCH JAG ÄR KNÄPP äru skön skolan e asjobbig redan :( bortsätt från att träffa alla hela tiden ...

2008-08-20 @ 16:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0