jag pallar inte

GAAAH, galet jobbiga skoldagar det är nu asså. Jag pallar inte skolan egentligen, men bara för det tvingar jag mig själv att jobba ännu mer på lektionerna. Idag har jag till och med gjort läxorna.
Egentligen mår jag bättre än på länge, men ändå känns det värre. Jag gör saker som jag vet jag kommer få lida för senare. Jag fattar inte vad fan jag håller på med, jag måste vara helt sjuk. Och alla frågar. Men jag kan inte förklara mig själv, inte just nu.

Glömde förresten skriva om kista igår, men det var mys. Hon Caroline var rätt trevlig, men lång. Cassi fick skavsår, jag köpte en tröja och underkläder. Lam idag, ja. Fast ändå inte, jag har kraft nog att drämma till nåt i väggen. Arg, kanske jag är. Alla måsten gör mig såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0