friday i'm inlove

Brr, va kallt det är. Se, det är en av anledningarna till att jag hatar att gå upp på mornarna, och nu är det ju liksom sommar och någorlunda varmt. Då undrar man ju hur fan det ska gå i vinter .. Hade i alla fall ställt klockan på 07:30, kom upp 08:10. Snoozade alltså bara i 40 minutos. Är lite stolt faktiskt.

Såg en bild på mig, Jenny och Ia igår, och jag har verkligen stort huvud! Men jag tänkte liksom att det kanske bara var för jag stod närmare kameran, men åhnej, det var likadant på fler kort. Kanske var det för att jag hade en gul, enorm tröja på mig, men annars hoppas jag att det finns operationer för sånt ..
Har börjat flagna också, verkligen skiiitkul. Or not, hahah. Nejmen allvarligt, verkligen hela armarna. Inte sådär jättesnyggt direkt, men vad gör man, vad gör man ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0