torsdag/fredag

Cpcpcpcpcpcp !!! Kan som vanligt inte sova, och blev därför lite glad när jag såg att "jag vet vad du gjorde förra sommaren" gick på tv vid 4, men vädret tillät mig inte att se den, så nu är jag riktigt uttråkad. Och riktigt trött på regnet också för den delen. Nog för att regn behövdes, men herregud, det har regnat non-stop i typ 5 dagar nu. Får verkligen hoppas att det blir lite sol snart, är ju fan blek as hell.
Jag och pappi fick äntligen (efter typ en månad) arslet ur vagnen och beställde andra säsongen av 2½ men, så inom en vecka har vi älsklingen hemma hos oss. Passade på att beställa en och annan skräckfilm också, så man har något att göra om nätterna. Men, som jag tror att jag skrev igår, jag måste börja vända tillbaka dygnet nu. Därför tänker jag vara vaken ända till typ 19:00 ikväll, och sen vakna tidigt på morgonen och på så sätt få en normal dygnsrytm igen. Ibland är man ju förjävla smart asså.

'Men vadå, jag vill ju också bli filmstjärna'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0