humörsvängning

Dagen har bestått av ett par rejäla humörsvängningar, jag pendlar fram och tillbaka mellan att vara irriterad, till att känna mig helt hopplös till att inte känna något alls. Och ibland känner jag mig lättad, bara för att i nästa stund bli helt rosenrasande.

Tänkte att jag skulle ta och läsa lite, för det brukar funka för att hålla vissa tankar borta, vilket jag kan behöva just nu. Så det blir alltså John Ajvide Lindqvist och jag som myser inatt.
Fast sen måste jag börja vända tillbaka dygnet, annars lär jag aldrig klara att komma upp när skolan börjar, och eftersom jag faktiskt ska satsa på någorlunda bra betyg i år vore det ju bra om jag kom upp innan 12 på dagarna.
 
Ska till läkaren imorrn också, och få resultatet på brodprovena. Det har gått en vecka, och min arm är fortfarande helt jäkla blå. Fast nu är den faktiskt mer lila, så jag antar att den snart går tillbaka till sin normala färg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0