hej löshår?

Hej, jag är bajstrött för jag sov nästan ingenting inatt för jag satt ute och pratade med Jocke till typ tolv, efter att vi hade varit på minnesplatsen med alla. Shit asså, va jag böla. Jag tycker verkligen inte om att se Jocke ledsen, jag klarar inte av det.

Jaja, ska klippa mig nån gång häriveckan, och eftersom jag inte har klippt mig på typ ett år och använder plattång + hårspray dagligen så lär jag få klippa av mig halva håret, och då kom jag på den magnifika idén med löshår. Försig kostar det ju bajsmycket, men det kan det vara värt. Som storasyster säger, vill man vara fin får plånboken lida pin. Fast som det ser ut nu har jag bara typ 100 kronor, och det kommer man inte långt med. Har liksom precis fått månadspeng, och den är i princip redan slut. Så jag får vänta tills barnbidraget kommer, men då ska man ju köpa en massa andra grejer. Men det ordnar sig nog, det är en fråga om prioriteringar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0