just dance

Hoppahoppla, uppe med tuppen idag som vanligt. Har faktiskt redan hunnit äta frukost och duschat, och hoppat runt o dansat till galna låtar, hihi. Vill bara påpeka att jag aldrig annars dansar, men nånting har hänt och helt plötsligt kan jag inte sluta, vilket jag uppskattar till tusen eftersom det ger mig åtminstone lite träning, haha.
Det var typ hur trevligt somhelst med Sofie igår, gick bara runt i rotebro med världens härligaste väder. Sen gick vi till hollywood också, smsa Jocke så kom han ut, så det var myspys.

Kista idag med Cassi och hennes kompis Caroline dårå, som tydligen är jättelång så jag ska nog ta högklackade, för jag vill inte verka som värsta dvärgen. Ska bara se ifall jag kan låna Jempas busskort, annars får jag nog dessvärre promenera till stationen och köpa en bajsrämsa. Men hon verkar snäll idag. Menmen, man ska väl ta och torka håret nu innan det blir alltför lockigt. Förresten så funderar jag på att köpa såna där pappiljotter, så man kan få lite fina lockar åtminstone, för jag kan verkligen inte hantera locktångar. Det slutar likadant varje gång; med brännmärken och mycket mindre hår på huvudet, hahahhaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0