nrj in tha park

    
 

1. calle, i think  2. linus, sofies och cassis sötnos  3. sofie med allt glatt folk  4. helt klart calle !<3

Nrj igår, asnajs för alla som undrar, trots att vi åkte in rätt sent, men det blev ändå inte så mycket nrj, men ganska mcket in tha park, för att citera cassi, hihi. Var asnödiga när vi kom dit, så det var bah direkt till bajamajorna, som var hur ofresh som helst, men så kom det en söt liten pojke och öppnade en helt oanvänd, och det går inte att beskriva den lyckan med ord, haha. Sen köpte vi cigg, och träffade Ted, som alltid när vi är iväg på såna här grejer. Sen skulle nån på toa igen, så vi gick och hamnade i nån tevlig park nånstans, träffade Dogge doggelito och Maria, sen Carl Larsson! Som hade riktigt mysiga nipples, och som jag senare hade riktigt trevligt med, haha. In a jävla buske, men det var det mysigaste jag nånstin vart med om. Jättesnäll var han, hjälpte mig hitta min mobil när jag hade tappat den, och tog ifrån mig ölen när han tyckte att jag inte skulle dricka mer.
Och utan att man märkte det kom det asmycket folk dit, när vi kom dit var det kanske 10 pers där, som man kunde sno öl av och så, men helt plötsligt var det typ 200. Men det var najs, lättare att hitta pengar till toa då. Fast nästan ingen hade en femma, utom Per som hade både en femma, öl och cigg, som han så glatt delade med sig av eftersom det var nån liten neger som hade snott mina, hahah.


Kommentarer
Postat av: casandra

hahaha yeeeeeeeeeeeees i know!

2008-08-31 @ 16:23:35
URL: http://hejcassi.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah yes det var min pojkes negerpolare som snodde dom ! <3

2008-08-31 @ 16:25:00
URL: http://hejcassi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0