yaba-daba-do

Nnnngghhhhh ! Jag är helt död i benen idag, tog mig seriöst en halvtimme att gå hem till pappa, vilket brukar ta typ 10 minuter. Och imorse tänkte jag verkligen aldrig mer att jag utsätter mig för sånt här, men nu har jag en helt annan inställning, eftersom jag faktiskt har gått ner hela 3,2 kg !!!!! Sen i måndags, liksom. Kanske inte är så mycket, men för mig är det sensation.
Aja, när jag var hos pappa såg jag att filmerna hade kommit, så i helgen blir det filmfrossa med Natural born killers, Girl, interrupted, Juno och Grease 2. Och kanske lite 2½ men också, härligt härligt.


Kommentarer
Postat av: ch

haru gått ner de sen vi vägde oss :O:O:O:O

2008-08-13 @ 17:52:37
URL: http://hejcassi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0