lördag

     

Idag åt jag, för första gången i mitt 15-åriga liv, sushi. Det var låtsasbror Daniel som bestämde sig för att vi skulle smaka det. Vet inte om jag tyckte om det eller inte, men det känns som att jag gjorde det.
Och vi hade strömavbrott här också, ett elhus hade brunnit här och ja, elen slogs av i en timme kanske, jag vet inte. Brukar inte vara så bra på att bedöma tid.
Och min Brolle är sjuk! Hans revben känns mer än vanligt, och hans nedre mage är helt uppsvullen och han äter inget, och han är helt apatisk. Men jag läste lite, och antingen så är han förstoppad eller så har han nån sjukdom som heter "wet tail", men jag hoppas på förstoppning. Så nu har jag bytt ut hans mat mot grönsaker, och om det inte blir bättre inom en vecka tar jag honom till veterinären.
Har ritat en massa bilder på paint idag, först på vårt vardagsrum, och sen har jag klistrat in bilder på olika hundar jag kan tänka mig att ha, och sen har jag visat dom för pappa som en liten hint, men han bara skrattade och sa att vi inte har tid för hund. Men det är bara rent skitsnack, jag har all tid i världen., och det tycker jag att dom här bilderna är ett bevis på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0