elevens val

    


myspysdag med sofie, lina, cassi & frida idag. elevens val både idag och imorgon, och eftersom vi har foto cyklade vi till översjön för att bada, men på vägen dit cyklade cassi ner i ett dike och ramlade bland en massa brännässlor. hennes rygg var inte så söt efter det :) sen badade dom, jag låg mest uppe på land och försökte få lite färg, och så kom det några killar som såg ut att vara typ tolv år och tände en brasa, kastade någon flaska i berget så att det blev glas överallt, och sen stack dom. och när vi skulle bege oss hem och satte oss på cyklarna hade alla utom cassi punka. jävligt kul liv dom måste ha, som inte har någonting bättre försig än att punktera andras cyklar. menmen, det var ändå ganska skönt att gå.
och väl hemma igen märkte jag att jag var utelåst, så jag klädde av mig och la mig och solade på baksidan. har bränt vaderna ganska rejält, och jag måste säga att det är en ganska härlig känsla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0