onsdag

Har legat och halvsovit i solen sen jag kom hem, och mina ben är om möjligt ännu rödare än dom var igår. Ont gör dom också, men om man nu ska se det från den ljusa sidan kommer dom bli bruna när det röda lägger sig, om jag har tur. Men jag har iallafall fått märken från trosorna! Och på lelles cup imorrn kommer man ju bli ännu mer brun, eller ja, röd, för då har man bara shorts och t-shirt.
ha kommit på ett sätt att få pierca tungan även fast jag inte kommer få g i alla ämnen, jag ska säga att jag vet ett ställe i stan där man bara behöver underskrift, vilket jag faktiskt gör, men jag skulle aldrig gå till nåt sånt ställe, men dom är inte smarta nog att inse det. för jag vill, jag vill, jag vill verkligen pierca tungan, och det ska jag bannemig göra också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0