wednesday

Första dagen på sommarlovet och jag har inte gjort ett piss på hela dagen, bortsett från en "morgon"-promenad och tv-spel. Försökte laga mat också, men utan framgång.
Är helt apatrött idag. Kan bero på att jag har sovit för mycket, eller för lite, jag vet inte.
Ja, så alltså har jag suttit och geekat Crash Bandicoot 2 hela dagen, grymt kul asså.
Och min hörsel är så jävla bad nuförtiden att när pappa sa att jag hade varit duktig som låst moppen trodde jag att han sa att jag hade varit duktig som pillat på snoppen, så det vart lite .. ja, jagvetintevad. 


"för mig handlar det om just idag,
att vara någon jag står ut med,
att vara nån jag inte bara flyr ifrån"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0