zigenarjävel

Lillasyster och kusin har satt upp poolen, som jag trodde att vi hade slängt, men som oturligt nog visade sig ligga i förrådet. Hatar den där jävla poolen, iallafall när det är en massa ungar i den, men dagen till ära tog jag mig ett dopp jag med.
Och tidigare idag skulle vi äta på nya donken, den vid stinsen, men eftersom jag inte hittade nåt vegetariskt som verkade gott kollade jag bara på när alla andra åt. Men iallafall, det var en massa jävla äckliga zigenare där, och dom satte sig givetvis där vi satt. Och hela tiden satt dom och pratade på sitt jävla shablahabla-språk, och sen ställde sig en av dom upp och började skrika på sitt jävla språk, och då mumlade jag lite för mig själv att zigenarjäveln skulle sätta sig ner och hålla käften, och det hörde tydligen hennes zigenarkompis, så hon började skrika åt mig varför jag brydde mig vad hon gjorde, och då tror jag att jag sa någonting i stil med att jag hatar zigenare, och då bröt ju helvetet lös. Hon började skrika på mig om att jag befann mig i fel land i så fall, och jag kontrade med att det inte var jag som befann mig i fel land, och det var ju dumt sagt, för då blev jag helt plötsligt rasist också.
Alltså har jag haft en riktigt rolig dag.

Kommentarer
Postat av: casandra

HAHAHAAHAHAHAHAHA!!!!!

2008-06-06 @ 19:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0