last day

Sista dagen i skolan idag, vi städade bara klassrummet och korridoren och sen fick vi gå hem. Jag, Sofie & Cassi gick hem till Marcus och umgicks lite med honom, Hugo och Patrik.
Och sen tandläkaren, hade inga hål, bara början till hål. Men det var bara att borsta tänderna noga, så skulle det inte vara några problem.
Avslutning imorgon, kan fortfarande inte fatta det. Kommer sakna alla sjukt mycket. Fast jag känner mig ändå inte sådär gråtfärdig, som alla andra, som bara sitter och pratar minnen, och verkligen kommer ihåg, medans man själv inte minns ett jävla skit.
Har inte ätit kött på en vecka, och om jag ska vara ärlig förstår jag faktiskt inte hur jag någonsin kunnat göra det, jag känner mig äcklad av bara tanken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0