torsdag

valborg blev inte så jäkla hemsk iallafall, hade det rätt trevligt faktiskt . satt och kollade på tv med brolle i soffan, eller ja, han satt ju inte ner direkt, han sprang runt som en tokig jagvetintevad. men jag har iallafall börjar tycka om honom jättemycket, och nu är jag 300% säker på att emil inte ska få honom, för jag vill ha honom själv, trots att han är mer vild än tam :) fast sitter man med benen i kors och slänger ner honom där så lägger han sig där och sover, och samma sak om han får krypa in i tröjan.
hahah, jag gick och la mig vid 11, men jag var skittrött. ska hem till mamma idag också, så då kan jag ladda ipoden så går det nog lättare att sova. menmen, ska äta frukost nu, pusshejs :*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0