söndag

vaknade imorse av att cassi ringde och frågade ifall jag hade lust att åka nånstans, så halva dan idag har vi varit i väsby och handlat. morsdag idag ju, och trots att jag och mamma dödshatar varandra just nu köpte jag ett örngott som det står 'världens bästa mamma' på, och ett kort. för egentligen så saknar jag henne, och jag vill säga förlåt. så det tänker jag göra.
hittade en sverige-tröja som jag bara måste ha, men eftersom jag är luspank just nu tänkte jag be pappa om den, fast det är ingen idé att fråga just nu, för han kollar på fotboll och det går inte att nå honom då.
köpte hårfärg idag också, svart, för jag tänkte färga underhåret. fast jag vet inte om jag ska göra det, haha, men jag tror det. fast när vet jag inte, förmodligen kommer jag göra det ikväll och vägra gå till skolan imorrn för det kommer vara så fult.
har ändrat lite här på bloggen, men jag vet inte om jag ska ha kvar det, det  matchar verkligen inte. ser helt sjukt ut, men det känns ändå ganska trevligt . headern kanske jag ska göra om, för det är den som inte passar in. men det får bli en annan dag, för nu ska jag städa mitt rum :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0