söndag

va o badade me sofie och casandra idag, tredje doppet i år. va för ovanlighetens skull sist i, men till mitt försvar så vare några killar där, och nog för att dom inte va speciellt snygga, men jag kände ändå inte för att blotta fläsket för dom . trodde att vattnet skulle vara aaaskallt, men sen när jag kom i visade det sig vara riktigt skönt.
jag skulle ju ha träffat daniel i helgen, men så blev det inte, så vi har bestämt att vi ska träffas på fredag istället . och som jag sagt tidigare, det ska bli skitkul för jag har inte träffat honom på hurlängesomhelst . så därför tänker jag infoga en bild på honom här, om jag klurar ut hur man gör ;)
sen så har jag gått och blivit kristen, vilket casandra tyckte var skitkul, men jag förstod inte det roliga i det hela, men sen påstod hon att jag skulle vara kriminell, men det är rent blahaj .
menmen, ska hem till mamma om en liten stund, så pusshejs :*)
och här e min daniel också :)


image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0